Apply for position

ID 231: Service Sales Specialist, haku alkaa 8.9.2023

Raumaster on juuriltaan raumalainen, kansainvälisesti toimiva teknologiakonserni. Raumaster Paper Oy on Raumaster Oy:n tytäryritys, joka toimittaa paperiteollisuuden jälkikäsittelyjärjestelmiä. Yritys toimii Raumalla ja Porissa. Koneiden modernisoinnit, analyysit, huollot ja varaosapalvelu ovat tärkeä osa liiketoimintaamme. Koneita ja palveluita toimitetaan maailmanlaajuisesti projektitoimituksina ja huoltosopimuksina.

Konsernimme tärkein vahvuus muodostuu yli 400 rautaisesta ammattilaisesta, joiden osaaminen ja työnlaatu takaavat vahvan asiakastyytyväisyyden. Tämä yhdessä jatkuvan kehityksen kanssa on luonut lähes 40 vuoden aikana vankan taloudellisen pohjan. Tasaisesti kasvava liikevaihtomme oli vuonna 2022 yli 150 miljoonaa euroa.

Etsimme nyt ammattitaitoista ja motivoitunutta
SERVICE SALES SPECIALISTIA

Service Sales Specialistina pääset toimimaan avainroolissa asiakasprojektien menestyksekkäässä läpiviennissä. Osallistut after sales -myynnin ja -toteutuksen suunnitteluun ja käytäntöön, ja tarjoat siihen teknistä asiantuntemustasi. Tehtäviisi kuuluu varaosien proaktiivinen myynti asiakkaille, sekä asiakkaiden varaosatarpeiden tunnistaminen ja niihin räätälöityjen ratkaisujen tarjoaminen. Myyt ja järjestät säännöllisiä huoltokäyntejä asiakaskohteissa, ja tarjoat asiakkaille teknistä ja operatiivista tukea. Työskentelet yhdessä asiakkaiden kanssa heidän laitekantaansa parantaen. Myyt modernisointi- ja päivityspalveluita asiakkaille, ja varmistat modernisointiprojektien onnistuneen läpiviennin. Toimipisteemme sijaitsevat Raumalla ja Porissa, mutta tehtävän hoitaminen onnistuu myös muualtakin käsin.

Tehtävässä menestyminen vaatii teknistä osaamista sekä aiempaa kokemusta paperiteollisuuden jälkikäsittelyjärjestelmistä. Olemme tunnettu asiakaslähtöisistä palveluistamme, joten etsimme tähän tehtävään henkilöä, joka haluaa olla osa sitoutunutta tiimiämme. Asiakaslähtöinen asenne ja halu auttaa asiakkaita menestymään, sekä taito toimia myyntitehtävissä ja asiakasrajapinnassa ovat tehtävässä avainasemassa. Toivomme tehtävään valittavalta henkilöltä kykyä toimia osana tiimiä, mutta myös itseohjautuvasti ja itsenäisiä päätöksiä tehden. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää englannin ja suomen kielen suullista sekä kirjallista taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Arvostamme aikaisempaa kokemusta Lean System -toiminnanohjausjärjestelmästä sekä vastaavanlaisista tehtävistä. Asiakkaita meillä on ympäri maailman, joten tehtävän hoitaminen edellyttää matkustusvalmiutta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen toimenkuvan sekä mahdollisuuden näyttää kykysi. Työyhteisössämme on rento, viihtyisä ja erittäin matalan hierarkian työilmapiiri. Meillä pääset osaksi kannustavaa ja osaavaa tiimiä ja saat tehtäviisi kattavan perehdytyksen. Tarjoamme työntekijöillemme kattavat työsuhde-edut ja tuemme työntekijöidemme liikunta- ja kulttuuriharrastuksia sekä työpaikkaruokailua.

Olemme aktiivisia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löytyessä, joten lähetäthän hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi hyvissä ajoin järjestelmämme kautta. Viimeinen hakupäivä tehtävään on 6.10.2023.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin Service Manager, Roope Junnila, puh. +358 40 664 7980

Contract Type Toistaiseksi voimassaoleva
More Information Roope Junnila +358 40 664 7980
Application time ends 6.10.2023



I approve Terms

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.

Please fill in all the required fields



Upload a job application

For job applicant

Before sending the job application and its attachments please read the following text and give your acquiescence for us to deal with your personal information you provide to us.

Handling and storing of the applicant’s personal information

Personal information

Personal information means information that describes persons individual attributes. This information is combination of name, phone number, address, email or any other information that applicant has given during recruiting process.

Data content of recruiting portal

In the recruiting portal applicant fills his/her personal information. After filling the form applicant can upload application letter with attachments into the portal. Privacy policy statement concerning to recruiting process data repository can be found here.

Handling of information

Job applications sent through recruiting portal are moved automatically to corporate’s internal human resources department’s information system. Applications and attachments are only handled by employees working with recruiting process and applications are removed from system after six months. Human resources department will inform applicants about the result of the process.

Approval

According to GDPR, applicant must give his/her approval for register’s administrator to collect, handle and save applicant’s personal information. Raumaster is register’s owner by maintaining recruiting portal for corporate’s open positions and for that reason collects job applicant’s personal information, job applications and related attachments.

By clicking the I approve Terms at the end of the application form, applicant gives approval to Raumaster to handle his/her personal information which is related to application. Applicants approval is registered to applications metadata.

Correcting applications details or cancelling approval

Applicant can change and correct applications details, send additional attachments or cancel given approval to handle personal information by sending email to rekry@raumaster.fi.